2010. november 28., vasárnap

Párkeresés

Elég sok szingli (nem szeretem ezt a szót... egyedülálló) barátnőm van mostanában, ennek következtében elkezdtem ismét gondolkodni. :)
Egyrészt azon, hogy egyik sem csúnya, buta, igénytelen fiatal nő, miért nem talál magához való pasit; másrészt azon, hogy hol is találhatna?


Nyomon követtem két barátnőm párkeresési akcióját. Az egyikük A.: 31 éves csinos, szőke, diplomás, intelligens, humoros jóalakú nő, saját egzisztenciával, önálló keresettel, és egy tündéri 4 éves kisfiúval. Regisztrált néhány párkereső honlapon, találkozott pár pasival: egyik sem helybéli, ami abból a szempontból negatívum, hogy ha esetleg komolyra fordult volna valamelyik kapcsolat, akkor ő a gyerekkel nem költözött volna, a pasiknál meg ilyenkor jönnek a kifogások, hogy miért nem költöznek.
Lényeg a lényeg, két férfi volt, akikkel komolyabban ismerkedett, de mindegyik "csak" barát lett végül. Vagy külsőleg vagy belsőleg volt valami mindkettőben, ami miatt nem passzoltak össze.


Másik barátnőm: T., 29 éves szintén csinos, értelmes, intelligens, művelt lány, aki szintén internetes párkereső oldalakra regisztrált. 2 nap alatt 4 randija volt, 3 sráccal. 
1. pasi: 29 éves katonatiszt, elég nyomulós, "mindent ide nekem azonnal" típus, nem jöttek be egymásnak, ám mikor T. ezt közölte (a srác 1 hétig nem is kereste a randi után), 1. jelölt nekiállt teperni ("maradt nálam valami, ami a tied", "vettem neked születésnapi ajándékot"...), de úgy néz ki, lassan megérti, hogy nem ő lett a kiválasztott.
2. pasi: 32 éves, fura fazon kategóriába tartozó egyén. :) Randi egy étteremben, mindenen vigyorgott (nem, nem ivott), az este gyakorlatilag kérdezz-felelekként zajlott, de ő legalább megértette a NEM-et.
3. pasi: randi szerdán és csütörtökön is. :) 24 éves jóképű, intelligens, humoros fiatalember, saját egzisztenciával, keresettel, autóval, konkrét jövőképpel. Nem nyomlulós, igazi gáláns úriember, az egyik randira T. kedvenc virágával érkezett, a másikra kis meglepetéssel, szólinapra tortával, virággal. 3. jelöltre (B.) több randi után sincs kifogás, még mindig szimpatikus mindenféle téren, de azért az óvatosság mindkettejükben megvan, nem kapkodnak és nem kiabálnak el semmit, ismerkednek.


Tehát a nagy kérdés, hogy hol tudnak ismerkedni mostanában a fiatalok? Nincs egy olyan szórakozóhely, ahol nyugodtan le lehetne ülni beszélgetni, ismerkedni. A bulikban üvölt a zene, nincs lehetőség a normális beszélgetésekre, maximum ha a megszokott társaságba bekerül egy "friss hús". Akárhogy is gondolkodom, nagyrészt maradnak az internetes társkereső oldalak, ahol szintén akadályokba ütközhet az ember: távolság,szimpátia, valós személy-e az illető. Hiába rakom én fel Angelina Jolie képét, a pasi Brad Pittét és írunk mindketten szépet és jót magunkról, a turpisságok az első személyes találkozásnál mindenképp kiderülnek.


A másik kérdés, ami ezzel kapcsolatosan eszembe jutott: miért van több egyedülálló nő, mint férfi?


Tehát kedves egyedülálló ismerőseim! Mondjátok meg nekem, hol ismerkedhet egy 20-35 éves értelmes, csinos nő?

6 megjegyzés:

  1. Kevés a lehetőség így marad a netes ismerkedés! A való életben igen a baráti társaság ismerős ismerőse szituáció, munkahely, bármilyen tanfolyam vagy "iskola" ahol adott egy csoport! Maradnak még a kávézók beülős helyek de egyre ritkábban szólítják meg a nőket! Igen a jogos a kérdés miért? Erre szintén lehetne szentelni pár oldalt!
    Miért nem találnak? : 1.Válogatnak! Az emberek lassan túlságosan is nagyon, megfeledkezve saját hibáikról! Nem mondom hogy én nem! Túl jót túl "tökéleteset" (saját maguk számára) keresnek! Persze a külső az első, mindenki ez alapján ítél ha bevallja ha nem! Ha nem tetszik valaki lehet rohadt jó fej akkor sem jössz vele össze!
    2.mindíg az kell akit nehéz megszerezni 3.aki normális vagy rendes és a kezén hordozná az nem kell! Akiben van egy kicsi kis rossz fiúság az kell vagy aki egy picit bunkó! 4. már nem hiszek senkinek effektus vagy egy régi pasi hibáit kivetíti mindegyikre 5. "elhízás" itt nem arról beszélek aki picit kerekebb! Addig amíg arányos valaki addig nincs gond! Meglehet nézni a társkeresőket 50% körül vannak az elhízottabb nők! Persze van aki ezt szereti!
    6. nők jelentős része elvárja hogy a férfinak legyen kocsija, lakása! Akinek nincs az rögtön kiesett
    7. gyerek, 1 gyerek még ok belefér általában, de 2 az már nem! Miért? ez akkor működik ha a férfinak is van már gyereke!

    Hírtelen ennyi jutott eszembe! Nem török pálcát senki felett és nem is tisztem ez csak az én véleményem amin lehet a jövőben változtatok majd, de most így látom! Ha meggyőznek az ellenkezőjéről valamelyiknek annak csak örülni fogok!

    Tibi

    VálaszTörlés
  2. ui: a megjegyzésem álltalános és nem az adott személyekre vonatkozik!!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, örülök, hogy egy férfi is megszólalt a témában, és teljes mértékben igazat adok. Talán annyi kivétellel, hogy amikor én párt kerestem, a külsőt (mert tényleg fontos, akár bevalljuk, akár nem), az intelligenciát és a humort kerestem a pasiban. Nomeg az összbenyomást. A lakás, pénz nálam nem volt befolyásoló tényező.
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Egy magát megnevezni nem akaró egyedülálló barátnőm véleménye:
    "Egyébként azért van több szingli nő, mint szingli pasi, mert sokkal több nő van, mint pasi. Ismerkedni egyféleképpen lehet, nyitott szemmel kell járni... hogy felismerd, akár azt is, ha a pasi akitől a hűtőt veszed nemcsak az üzletet látná benned. Másrészt minél többet kell társaságba járni, bár legtöbbször akkor
    kacsint rád a szerencse, amikor nem várod. Csak
    kivárni k... nehéz, mikor gondolja már úgy a sors, hogy itt az ideje!
    Sajnos egyet kell értsek Tibcsyvel az 5. és 6. pont kivételével mindenben. Csak annyival egészíteném ki, hogy a "válogatós emberek" kategóriában jogos a felvetés, de néha nehéz meghúzni a határt, hogy meddig van kompromisszum, amikor elfogadom a másik hibáit és mikortól van megalkuvás... mi az amihez ragaszkodni kell és miben lehet engedni ahhoz, hogy boldog legyen mindkét fél és hosszútávon ne okozzon konfliktust?"

    Köszönöm a megjegyzést, teljes mértékben igazat adok! :)

    VálaszTörlés
  5. Ismét én! :)
    Igen tényleg több a nő mint a férfi! :)
    Külső-belső összhang: én mindig azt vallom hogy van egy pont ami dönt, egy láthatatlan vonal! Hiába humoros, jó fej, intelligens valaki ha külső „nem üti meg” azt a pontodat-határvonaladat. Igen durván hangzik! Ez fordítva is igaz! Nehéz elfogadni mindegyiket ha éppen egy ismerkedés nem sikerül, de ez van!
    Teljesen másként ismerkedünk akkor ha konkrétan (lásd párkereső oldal) párt keresünk mintha csak spontán az élet hozza. Ha célzottan párt keresünk akkor úgy érzem túlságosan is észrevesszük azt ami nem tetszik! A beszélgetés ismerkedés menete is más (persze ez nem mindig igaz viszont!) ilyenkor! Melyik a jobb? Persze a spontán az igazi :) arra vágyik mindenki, de a tudatos keresés is nagyon jó és izgalmas!
    Nyitott szem ;) : igen hasznos dolog ha nyitott szemmel járunk és észrevesszük az adódó „lehetőséget”. Szerintem észrevesszük, csak nem merünk élni vele vagy megadni neki az esélyt! Miért? Csalódás, hülyét csinálok magamból vagy mert épp ciki. Igen kell egyfajta önbizalom ilyenkor mert csak az tud/tudna ilyen esetben segíteni! Persze van a szerencse faktor is ilyenkor de nem kéne mindig erre bízni :). Sajnos én is ilyen vagyok, vagyis ilyenné lettem!
    Észre vehetné bizony a vevő is a hűtőt eladó pasit! :) Érdekes szituáció ez (mennyiszer voltam én így „szerelmes első látásra” :D :D :) természetesen mint eladó) és nagyon rövid az idő bármit is tenni. Megfordul az eladó pasi fejében több gondolat, kérdés ilyenkor. De vajon a vásárló nő/hölgy fejében is? Idén 7-8 napig ismét átélhetem ezt a lehetőséget, na majd kinyitom a szemem.
    Bocs hogy sokat írtam (befejeztem :) ), de jó a téma :) és ez megint csak az én véleményem!
    Ui: lehet nekem is blogot kellene írnom??? :D :)

    VálaszTörlés
  6. Tibcsy!

    Ahogy olvastalak, bennem is az merült fel, hogy aki ilyen jól tud fogalmazni, miért nem indít blogot? :)
    Várom a további hozzászólásokat, akár a többi és elkövetkezendő témákhoz is!

    Kalliopé

    VálaszTörlés